[INFOGRAPHIC] 2012 Yamondo Partner Survey

Skribent:

2012-11-26 09:19
Internetmarknadsföring

Företags sociala medieinvesteringar spås öka under 2013 jämfört med 2012. Det framgår i 2012 års Yamondo Partner Survey, en undersökning där nätverket Yamondos femton medlemsföretag svarat på frågor som berör olika typer av marknadsföring på internet.

Yamondo – the Global Performance Alliance” (GPA) är ett världsomspännande internationellt nätverk av välansedda inbound marketing aktörer. Tillsammans har Yamondo-företagen genomfört internetkampanjer i över 50 länder och arbetar med kunder som Mercedes Benz-Bank, Harley-Davidson, FedEx och PayPal.

Marcus Haglid, VD för Be Better Online, det enda svenska företaget i Yamondo-nätverket berättar:

“Studiens syfte är att underlätta för företag som står inför utmaningen att lansera globalt”.

Vill du dela vår Infographic? Klicka här och kopiera vår kod!


Embed-kod:

Använd koden nedan för att länka till bilden.

Embed This Image On Your Site (copy code below):

 

Diskutera i sociala medier!