CRM-strategi

Carl-Gustav Öberg

Carl-Gustav Öberg

Fråga gärna mig, jag är ansvarig för Insikt & Strategi!

Carl-Gustav Öberg
carl-gustav@bebetteronline.com
031 - 788 02 50

Att se saker och ting ur kundens perspektiv är ett ständigt mål inom de flesta verksamheter, men det innebär inte att det är enkelt. CRM är ett av de verktyg du kan tillämpa för att med kunden som utgångspunkt uppnå dina affärsmål.

Förhöj kundupplevelsen

Ditt CRM hjälper dig inte bara att få fler kunder, det kan även användas för att ”utveckla” befintliga. I branscher där konkurrensen är hög, och kunderna har många alternativ att välja bland, blir kunderna allt mer kräsna och tvekar inte att byta leverantör. Genom att till fullo utnyttja potentialen i ditt CRM kan du arbeta aktivt med att bearbeta dina kunder och samtidigt leverera en sammanhängande upplevelse av ditt varumärke, oavsett medium.
Tillsammans hittar vi vägen fram för att sätta en CRM-strategi för just din verksamhet och utmaning. Oavsett om det gäller kundkommunikation eller merförsäljning. Hör av dig till oss så diskuterar vi hur just din närvaro online kan bli mer relevant och effektiv för dina kunder!