PPC-annonsering

PPC – Pay Per Click är en betalningsmodell för att köpa besökare till er webbplats ifrån sökmotorer när de eftersöker era produkter eller tjänster. Vi använder oss av PPC-annonsering som ett verktyg för att öka våra kunders försäljning. Annonsering genom PPC fungerar så att man väljer vilka sökord man vill synas på samt utformar en annonstext och rubrik som lockar till klick, sedan bestämmer man en maximal kostnad per klick och en budget per dag eller månad som inte får överskridas.

Genom att effektivt optimera annonseringen ser vi till att minimera mängden irrelevant trafik, maximera mängden relevanta besökare och hålla klickkostnaderna så låga som möjligt. För att få ut maximalt värde av investeringen så gäller det att se till att ta hand om besökaren även efter klicket. Vi har lång erfarenhet inom de ledande systemen på marknaden, så som Google AdWords, Facebook Ads, LinkedIn Ads och Microsoft adCenter. Vi hjälper dig att guida besökaren rätt för att på så sätt optimera försäljningen.

Välj bland våra lösningar för PPC-annonsering, t ex Google AdWords, i menyn för mer information!